Röbäcks Hembygdsförening

Välkommen att ta del av vår verksamhet

Liten, men ett välkommet besök, en fjäril som prövar sina vingar i vårsolen

Välkommen till årets första uteaktivitet " i Röbäck " som arrangeras av Hembygdsföreningen vi hade tyvärr lite oväder förra gången, men nu kör vi på.

Ett tillfälle att se Röbäck från lite olika sidor och att gnugga geniknölarna samt få lite motion i egen takt.

Vi kommer att köra en tipsrunda söndag 28/4 mellan kl. 13.00-15.00 en promenad runt Röbäck med lite frågor efter den nya cykelbanan och vidare upp genom byn.

Start och mål sker vid cykelbanan Grusåsvägen 3, startkort utdelas vid målområdet där varm korv finns till försäljning.

Välkomna

1:a pris gratis medlemsskap kommande år

2:a pris en stor Chokladask

3:e pris en mindre Chokladask